2020年4月27日 星期一

點解我從來不買入銀行股、保險股?



由2017年我開始買股票,但銀行股、保險股我是從來未買入過,雖然間中都聽到人講,中銀都OK高息、咩咩保險又怎樣怎樣⋯⋯

事源是我讀大學時聽過一位留美的教授講,保險業也有破產的一日,他就舉了美國一次天災,保險業賠到破產的例子,雖然佢係教政治,但呢一番說話我真係聽了入心,而正直呢個武肺時期,全球的經濟係未來半至一兩年或者更長時間,影響都是會持續的情況下,銀行股我更唔敢掂。

有時太得閒不知道做什麼好,或者利用呢段減少外出的時間,做定美股分析、理解是一個好時機。靜侯時間走出港股市!

沒有留言:

張貼留言

2024 股息、定期、基金收入(24年2月14日更新)

 基金派息:HKD 1149.62 定期2月15到期一份利息:MOP 3278.90,再新造一份看8月 定期4月5到期一份利息:HKD 4983.56,再新造了份看7月,利息HKD 2517.29